Kanske temat för dagen? Att vara sin egen hjälte. Ta hand om sig själv och göra det man måste få gjort! Har nyss varit ute och förbränt de 5 godisbitarna jag stoppade i mig förut genom en 25 minuters powerwalk/joggingtur. Mest jogging, men lite intrevall sådär. Heja mig! Har dessutom varit en riktigt duktig elev idag, måste jag säga själv. Höhö!

Kvällen ska tillbringas med min kära vän läxhögen som just nu vilar bredvid mig. Inte kul, men om jag ska kunna må bra i den snara framtiden och glädjas av bra betyg och god självkänsla, måste jag faktiskt göra det här. Först en dusch och lite pannkakor! Mumma ♥

Kommentarer
Postat av: Lova

Haha fy va söt bild! Och pannkakor lät ju gattiiigt! Och träna också. Gud va mycket du hinner göra på dagarna. Lite avundsjuk asså!

2011-11-14 @ 22:05:28
URL: http://lovisasandberg.blogg.se/
Postat av: Ida

naaw vilken söt bild :D heja dig, låter som att du varit riktigt duktig idag :D

2011-11-14 @ 22:14:52
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0