De här reklambannrarna (säger man så?) har jag stött på flertalet gånger de senaste veckorna. Hur sjuk är inte den här reklamen? Vilken idiot hittar på det här? Herregud, otrohet är väl något av det värsta jag kan tänka mig. Hur kan sånt här accepteras? Får panik bara jag tänker på det. För det första, vem vill egentligen vara otrogen och tänka att det säkert går så fint och smärtfritt? Vill man inte ha sin partner fullt ut är det tusen gånger bättre att göra slut. Annars är man ju mer egoistisk än något! Och en sjukt vidrig människa. För det andra; vilka andra äckel är med på sidan och väntar på att någon upptagen är sugen på lite kul med en random? SERIÖST?! Jag blir så arg! Känner för att gå och slå ihjäl någonting. Typ grundaren till den här äckligt vidriga idé. Vilket svin! Jag ryser..

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, usch, det där är verkligen vidrigt! Vem planerar att ha en affär och verkligen går in för det liksom? Usch!

2011-11-16 @ 19:35:00
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: DAISY

Det där är något av det sjukaste jag hört! Kan verkligen inte fatta varför det ens existerar, låter bara som ett billigt skämt för mig.

2011-11-30 @ 16:33:45
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0