Tumblr_lsta993ixh1qadrneo1_500_large

Kom just hem från en låång skoldag. Varit på så kallat orgelsafari och på musikhögskolan idag. Inte alls särskilt roligt men ändå helt okej. Tror inte att jag ska börja där i alla fall. Känns lite för estetiskt, och trots att jag går musikprogrammet är jag faktiskt inte sådär nördigt musikintresserad. Haha!

Ska sätta mig och plugga matte hela långa kvällen. Ska se om jag kan rota fram något gott ur skafferiet också. Jag har hört att man lär sig bättre om man tuggar tuggummi, men eftersom jag har tandställning blir min lilla fröken tandläkare sur om jag stoppar sånt där klet i munnen. Då måste jag ju tugga på annat.. Godis tillexempel. Klok slutsats! Måste ju säga att kaffeglass från Starbucks hade ju inte varit helt fel! Ser ni hur god den ser ut eller? Mumma!

Kommentarer
Postat av: Lolli

Men herre gud Hanna va du läskar mig!!! Visste btw inte att starbucks gjorde glass! Hm, något att testa nästa gång man är där! :))

2011-10-10 @ 20:00:12
URL: http://lovisasandberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj, visste inte att Starbucks gjorde glass haha. Men ser verkligen god ut!



Förresten är jag glad att du kommenterade på min blogg så att jag hittade hit, för jag tycker att du skriver väldigt bra saker! Och det efter att ha tittat här i mindre än fem minuter haha... Hur som helst, nu följer jag dig på Bloglovin så du vet :) Kramar!

2011-10-23 @ 12:59:20
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0