Jaa, jag må vara väldigt jobbig och velig och allt sådant där. Men nu är det ett faktum - jag flyttar tillbaka hit! Nu när blogg.se skaffat en app är ju livet genast enklare. Måste fixa en snygg design och sådär (har ju pillat lite som ni kan se) men sedan ska det väl bli bra! Kommer nog att ägna kvällen åt att flytta över lite inlägg från min andra blogg, för just nu ser den här ju kaos ut. Gammal och tråkig..

Så alla ni från Hannasays - välkomna hit! Alla gamla godingar - välkomna tillbaka! Jag kommer att fortsätta med nya temat från Hannasays, men köra på den här bloggen istället. Vet att det var lite mer omtyckt och dessutom tycker jag att det är mycket roligare, så alla kommer att vara glada. Haha! 

Glöm bara inte att följa mig på bloglovin' nu, så att ni inte missar en massa gottigt. PUSS!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0