Henrik passar en gosepudel som gillar att kramas | Finaste tårtan som Henrik bakade och överraskade mig med |Gos! | Jag älskar tulpaner, när de pryder borden hemma är det verkligen vår | Påskpresent till min fina - en färgglad fluga | Johanna bor idylliskt med Aspen precis utanför dörren | Vårblommor som mormor plockat | Mormors fantastiska påsktårta (märk: andra tårtan för dygnet) | Mys med mitt söta kusinbarn och charmtroll - Rasmus - som är lycklig över att det var en massa godis i påskägget | Övernattning med tjejerna på loftet - mys! |  Jag blev överraskad med en massa påskpresenter | Good middag med mina bästa fab5! 

Vaknade mycket tidigare än vad jag räknat med idag, och kände mig hyfsat utvilad. Gissa vad jag gjorde? Drog på Indoor Walking 60 på Sportlife. Var riktigt värt eftersom jag ätit så galet mycket dåligt (läs: gott) de senaste dagarna, och planerar att njuta av mina påskägg ännu några dagar till. Nu ska jag kasta mig i duschen och göra världens skönhetsritual - en perfekt start på lovet! Ikväll åker jag till Henrik och ser vad kvällen har att bjuda på.

GLAD PÅSK

Kommentarer
Postat av: Clara

love u

2012-04-08 @ 14:24:19
Postat av: Clara

love u

2012-04-08 @ 14:24:38

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0