Inspirationsbild. Love it!

Irriterande när inte bloggen fungerar som den ska.. Därav inget bloggande varken i måndags eller igår.. Hade så gärna velat göra värsta "fräschinlägget" i måndags när jag nyss varit på ansiktsbehandling och sedan gått hem och haft en riktig beautysession. Men det gick ju inte. Och nu är det ju lite sent, haha.

Anyhow, idag har varit en ganska gó dag. Började den hemma hos Henrik, eftersom vi idag har varit tillsammans i 21 månader och var tvungna att "fira" igår. Satt och pluggade i skolan innan jag började och sedan flöt det väl på. Efter skolan var det elevkårsutbildning och jag var väl hemma runt sex. Gick en kort (pinsamt kort typ) PW och sen blev det middag. Nu sitter jag här och laddar för att se Jane Eyre-filmen. Läser boken i engelskan men den är pinsamt jobbig att läsa. På två timmar imorse kom jag ungefär 10 sidor, och sedan mindes jag inte vad jag läst ändå. Jag som ändå tyckte att jag var ganska bra på engelska, haha! I alla fall, därför ska jag se filmen nu. Se om jag fattar åtminstonde några procent mer. Lär ju fungera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

woho lyckliga gbg som har starbucks, kommer hit snart också :D fin blogg du med!! kram

2012-02-05 @ 18:41:40
URL: http://themommydiary.blogg.se/
Postat av: Nina Bukvic

äääääälskar ringen!

2012-02-05 @ 21:49:06
URL: http://bukvic.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0