Min kärlek och jag!

Glad Alla Hjärtans Dag mina kära! Man behöver ju faktiskt inte bara älska sin pojk-/flickvän, det finns ju massor av folk man tycker om här i världen. För min del sitter jag dock ensam idag, haha. Firade ju med Henrik igår, hand hade verkligen ordnat allt så perfekt! När jag kom till honom på kvällen hade han lagat hur god mat som helst, världens från och med nu bästa efterrätt (vit chokladmousse med hallon!) och sedan såg vi på romantisk film och hade det mysigt hela kvällen. Jag är så lyckligt lottad! 

Idag ska jag istället packa det sista innan jag åker till Norge. Japp, jag ska för andra gången ställa mig på ett par skidor och svischa (läs: rulla) ner för backen. Tillsammans med Henriks familj. Tror att de bara bjudit med mig för att ha något att skratta åt, för jag lär inte vara särskilt tjusig där jag glider runt i backen okontrollerat. Nääe, skidor är inte riktigt min stora talang kanske. Bör kanske inte ens nämna första gången jag åkte skidor, och syster gjorde sönder liften vi satt på.. Haha! Plugg står också på schemat, sedan är det kalas för Henriks lillebror. Skön dag!

Kommentarer
Postat av: frida

taskigt, jag är asbra numera. aaaasbra.

2012-02-14 @ 14:32:57
URL: http://fridasusanne.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: Visst blev hyn grym! Du borde testa, blev jättenöjd! :)

2012-02-14 @ 14:40:18
URL: http://linnlowes.com

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0