Tumblr_ly16nlygno1qev340o1_500_large

Jag älskar att titta på sådana här snygga inspirationsbilder och bara drömma mig bort. Längtar verkligen tills jag köper mig en egen lägenhet (nej, inte egen förresten. En tillsammans med Henrik) och får börja inreda och fixa precis som jag vill (japp, han har lovat att ge mig fria händer. Vilken man va!). Massa vitt, men ändå med mycket färg. Gillar inte alls det där ruffigt bruna som alla verkade älska för ett tag sen? Jag vill ha mycket förvaring (jag vill inte behöva slänga en massa men inte heller behöva ha det stökigt, haha), superfräscha badrum, en massa doftljus och levande blommor. Golvvärme. Mycket foton och en riktigt stor, skön säng. Med mycket kuddar, såklart. Och gärna en slags eldstad som är vacker att titta på. En jättestor matta och vacker utsikt, inramad av luftiga gardiner. Förut gillade jag det gammeldagsa "shabby chic", men är så trött på det nu. Fräscht, fräscht och åter fräscht vill jag ha! Och ett kök med modern utrustning och en tavelhylla där en massa fina kokböcker kan stå..
Vad det är härligt att drömma..

Kommentarer
Postat av: Ida

Tycker också det är kul att kolla inspirations bilder, det ger en verkligen tips och ideer :).

2012-02-06 @ 00:30:05
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0