Har hoppat hopprep i nästan tjugo minuter konstant. Det är faktiskt jobbigt! Tänkte egentligen dra ut och springa idag, men tänkte att det var en dålig idé med tanke på regnet, kylan och min ännu inte helt försvunna sjukdom. Åh, vad hände med våren? Jag var jättetaggad på att gå runt i vårkläder hallå? Nåväl, det här var i alla fall aningens motion mer än att inte göra något alls. Måste ju ta tag i beach 2012 på riktigt! Haha..  

Ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning för kvällens 100-dagarsfest! Förstår ni att det bara är 99 dagar kvar tills det är min studentdag? Alltså, jag kan inte förstå att tretton års skolgång snart är slut. Det är allt en konstig tanke..

Kommentarer
Postat av: Julia - mode vardag drömmar

Precis, så snyggt!!

2012-02-27 @ 20:17:17
URL: http://juliawlindvall.blogg.se/
Postat av: moufieeh

sv; tack så mycket! :D

allt bra med dig? kram

2012-02-28 @ 16:08:36
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0