Jag och Henrik firar Alla Hjärtans Dag idag istället. I år är det han som styr! Fick världens finaste inbjudningsmail förra veckan som beskrev dagen. Så imorse blev jag bjuden på lyxfrukost på Condeco (ni ser ju - lyx!) och sedan begav vi oss mot Heden för att åka skridskor. Så romantiskt! Jag tycker det i alla fall, haha!

Kom ganska nyss hem och ska ta en snabb PW innan del två av dagen börjar. Ikväll har min prins nämligen lagat lyxmiddag åt mig, så vi ska bara gotta oss hela kvällen. Han är väl för fin! Det här är verkligen en perfekt Valentines day!

Kommentarer
Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: förlåt för att jag svarat sent.

är allt bra med dig? :)

2012-02-13 @ 20:09:53
URL: http://naxo.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0