100dagarsfesten var sjukt bra! Idag är det bara 97 dagar kvar tills jag springer ut ur Domkyrkan med studentmössan på. Galet! Sov en liten stund hos Henrik innan det var dags för musikaldag med klassen. Vi drog runt i ett kostymförråd och åt köttbullar på Ikea, haha. Efter det hade jag det väldigt mysigt med Hank igen. Tittade på Atlantis och gosade - värd kväll! 

Idag har jag varit allmänt seg. Pluggade i skolan två timmar innan jag började. Pluggade ytterligare två timmar efter skolan. Någon slags konsert för små barn med skolan också, så kom hem ganska sent. Efter en PW och middag sitter jag nu här, men ska snart ladda inför en timmas plugg till. Sedan ska min älskade säng få sällskap i form av en nyduschad kropp. Skönt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0