Hängde upp vår lilla flagga igår för vår nya fröken prinsessa, och satt och tittade på den ifrån altanen. Så fint att vi fått en liten bebis! I skolan bjöds det på prinsesstårta och Sverige verkade ju vara på allmänt bra humör. Förutom jag, som gick runt hemma och var sjuk. Och inte har jag blivit frisk tills idag heller. Mår mycket bättre, men inte tillräckligt bra för att leva det normala livet i skolan. Har knappt något röst heller, och bara musikämnen idag. Så vad göra där liksom? Så här sitter jag hemma även idag och har det bajstråkigt! Ska nog rensa upp lite i mitt rum innan jag dör av utmattning framför SATC. Jag saknar mitt sociala liv, hallå!

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

Sv: Tack så mycket! :)

2012-02-24 @ 12:05:12
URL: http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0