mina fina flickor igår

Godmorgon! Okej, vet att klockan är snart tre men jag vaknade för typ en timma sedan. Stört, men riktigt gött. Gårdageskvällen spenderades först hos Vilma med Fab5 och en massa god mat och gossip, sedan drog vi till Styrbord&Babord. Var där typ tjugo minuter innan jag drog med Henrik hem, och hade det gosigt. Tråkigt att inte hänga med alla ute, men samtidigt så känner jag såhär i efterhand att jag inte hade klarat det. Var så sjukt trött, helt galet. Fick inte sova så himla länge ändå, först. Tog bussen hem från Hank imorse vid halv sju-tiden, då han åkte till hålan Trollhättan och lämnar mig över helgen. Somnade dock i min säng igen och sov riktigt grisigt gott. Blev ju dryga tolv timmarna, haha. 

Åt kräftor till frukost tillsammans med Tvådagar (love it!) och ska städa mitt rum innan jag duschar och drar vidare mot Lisebergsteatern och Lorensbergsteatern. Ska jobba ikväll (wihoo, cashflow) så den här lördagen blir det inte mycket av. Kommer säkerligen att somna direkt när jag kommer hem, ser fram emot det!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0