Jag är helt fast! Istället för att få kärlek på riktigt får jag gotta mig framför diverse kärlek och kärleksproblem på film. På lördag är min finaste tillbaka hos mig men tills dess är det Carrie och Mr Big som gäller. Unnar mig en kopp te och tänker sitta här och titta på minst två avsnitt till, gosigt värre. Sedan en PW innan jag går och lägger mig. Hehe, märker att de flesta kvällar sett ut såhär den här veckan. Men det är så gött! Något annat som är gött är att jag precis duschat och ätit thaimat efter ett pass BodyCombat med Josefine. Jätteseg i kroppen nu, men det är ju skönt. Förutom träning har jag idag pluggat körkortsteori och hjälpt mamma med lite ärenden. Så här ska lovdagarna se ut!

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: jaha vad kul :)

jag gåt fortfarande i 9an :)

2012-01-05 @ 14:45:30
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sv: Tack fina du!



Jag älskar Carrie och mr Big, ett av mina favoritpar @ TV/film :)

2012-01-14 @ 23:08:25
URL: http://carrooouw.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0