ÅÅÅÅH LYCKA I MITT HJÄRTA! Äntligen känner jag mig hel igen. Igår kom min finaste älskade Henrik hem från tre veckor i Panama. Det blev mys hela dagen, och jag var genomglad. Kunde typ inte slita blicken ifrån honom, haha.. Vi gjorde egen vaniljglass och kladdkaka, åt mango och massa godis, Lays chips och hade film- och myskväll. Så sjukt mysigt! Idag sov vi som kungligheter och sedan blev det lyxfika på café Tintin i Linné. Alltså, ni förstår inte hur mycket jag har saknat min gris. Seriöst, igår/idag har utan tvekan varit lovets bästa dag! 

I fredags var det utgång med Maria och Josefine. Mest skvaller över lite vin och drinkar. Verkligen en sjukt bra kväll! Idag firades det att morfar fyller 79 imorgon, så det blev en mysig middag med släkten. Den här helgen var oslagbar alltså. Åh! Kunde inte ha ett bättre avslut på lovet. Imorgon börjar skolan igen och ikväll taggar jag med styrketräningsappar och ett avsnitt SATC. God ny termin, kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att ha honom hemma igen! Det är så jobbigt att sakna sin älskling!



Svar: Tack så jättemycket :) Nu har jag precis tvättat håret, får se hur det beter sig när det självtorkar, alltid lika spännande med mitt självfallshår :P



Haha, precis. Jag har inte heller superstora bröst, men de behöver ändå hållas på plats när jag tränar :P

2012-01-08 @ 22:30:19
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: iidz. [pнoтoɢrαpнy]

sv; hihi, tacksåjättemkt! c; vänta bara, nästa gång är det din tur! plötsligt händer det duvet, hihi ^^

2012-01-09 @ 13:10:07
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: ISAB3LLA- photography

Fin blogg du har! :D

2012-01-09 @ 15:15:27
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0