Sista första skoldagen avklarad, skulle man nästan kunna säga. Sista terminen nu ju! Skönt att vara igång igen, samtidigt som det var riktigt segt att gå upp imorse. Skoldagen var som vanligt förutom att jag var tvungen att lämna tidigare för att för sista gången åka till ordontologen (dvs. tandställlningstandläkaren!). Jag är nu fri från både räls och "skena" och kommer bara att behöva ha in en liten grej i munnen när jag sover i något år framöver. Såå skönt att detta projekt är över nu efter ett och ett halvt år. Åh! Borde egentligen fira genom att äta något riktigt gott och dåligt för tänderna, men eftersom jag just kom hem från ett Cykel Activiopass känns det ovärt. Hade nästan 90% maxpuls i genomsnitt i 45 minuter. Sjukt vad jag och Josefine tog ut oss! Nu i efterhand känns det riktigt gött i alla fall.
Fira gör jag istället genom att byta bakgrundsbild på min dator till den snygga ovan, tänder lite ljus och myser. En kopp te, lite macka med parmaskinka och naturkunskapsläxböckerna ska få entra sängen med mig. Gott! Mår ni bra?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0