(Här skulle det varit en fin bild men blogg.se vill inte lägga upp den för mig..!) Upptagen tjej, hej! Jobb, kompishäng, födelsedagsmiddag och annat smått och gott har tagit min tid. Imorgon åker jag till Tjörn för att hänga med ett gött gäng, men somnar sedan på min egna Instön med min finaste pojke. Där hänger vi hela fredagen och gottar oss av ledigheten och det varma vädret. På lördagen hoppar vi på tåget mot Skåneland och Österlen för att hänga på hans sommarställe tills tisdagen. Fläng från ö till ö till kust till kust - vi gillar't! Ni kommer alltså inte höra så mycket från mig förrens på tisdag, men det klarar ni väl? Ja såklart! KYSS

Kommentarer
Postat av: Spystina

Hej va gärna med i veckans blogg.

2012-07-09 @ 08:47:21
URL: http://spystina.blogg.se
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Förlåt för sent svar, men jag har haft fullt upp! :/
jaa, jag älskar glass ;D

2012-07-10 @ 01:09:03
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0