Kvällen ska tillbringas tillsammans med Elsas Hemlighet, lite skön musik och kall lightsaft. Är konstigt nog trött, fastän jag sov hela tretton och en halv timmar inatt. Sjukt! All trötthet från de senaste veckornas alla upptåg och stressmoment har lagt sig som en tjockt moln i mitt huvud. Tror att det var en dag som denna jag behövde.

Imorgon ska jag däremot ha en produktiv dag - försöka få tag i sommarens jobbschema på Latteria, boka kör- och teorilektioner, planera min sommar, lära mig baka macarons, köpa och byta lite grejer på stan, gå på jobbmöte inför Gothia Cup och tillsist se Sverige-Ukraina med mina favorittjejer. Blir att gå upp tidigt för att hinna få gjort så mycket som möjligt utan stress. Håller tummarna för att allt ska lösa sig. Vill så gärna kunna komma igång med mitt liv, eller vad man ska kalla det!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Tack så mycket! Hehe, vilken tur att det inte bara är jag som känner så ;)

2012-06-10 @ 21:20:31
URL: http://sofiaroben.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

visst? så sjukt söt!

2012-06-11 @ 06:12:21
URL: http://heaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0