midsommaraftonskärlek
 
Klockan är fem och jag är uppe för jobb på Latterian mellan 07.00 och 16.00. Snacka om att jag kommer vara död och helt sjukt hög på koffein när jag slutar, eftersom jag numera gör sjukt god latte och dricker ett antal för många varje dag... Ehrm, värt! 
 
Ska också slösa en tusenlapp på en ful, tråkig, extern hårddisk till alla mina bilder från gamla datorn som jag helst inte vill tappa bort. Går dock på ett ut i och med att jag säljer min gamla dator till syster som blir glad. Party! 
 
Förhoppningsvis blir det myskväll med Henrik innebärandes middag på stan och Snowwhite and the Huntsman på studentbio. Hade varit riktigt festligt måste jag säga! 
 
Ikväll ska jag också ta ett stort steg för mänskligheten och installera Spotify på min nya Mac, skapa ett nytt konto och göra en tre fantastiska spellistor med sjukt mycket bra musik. Vill börja om från från början eftersom jag inte använt spotify på flera månader och har så sjukt mycket dålig musik där, haha. Någon som vill att jag ska dela med mig av den sedan? 
 
Sounds like the perfect day to me, ohyes! 
Vad hittar ni på idag, snyggingar?

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: Gör det! Den är sjukt bra och rolig! :)

2012-06-26 @ 18:30:44
URL: http://michellesundberg.blogg.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0