Jag har haft det sjukt roligt idag! Jobbat på Café Latteria vilket är ett sjukt bra ställe om ni frågar mig. (Ligger i Antikhallarna på Västra Hamngatan här i Göteborg för er som blev sugna nu, haha). Jag har fått göra allt - fixat mat, stått i kassan, diskat, gjort ett antal olika kaffesorter, städat, pratat med trevligt folk, provsmakat... Haft det gött helt enkelt. Känner verkligen att det här är något för mig, i alla fall för några månader. De jag hängt med idag har varit riktigt góa och glada och jag har trivts som fisket i vattnet. Är dock helt slut i både ben och huvud, har varit mycket att lära, mycket stress och press och dessutom har jag haft på mig mina easytones - hej snygg rumpa men trötta ben, haha. Ska ta det lugnt nu ikväll, försöka leverera lite snygga inlägg och kanske en ny design.. Vad sägs om det? 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Lycka till med det nya jobbet! :)

Svar: Tack goding! :)
Hanna

2012-06-20 @ 09:53:58
URL: http://lollog.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0