Jag har en ny älskling - en MacBook Pro! För er som missat det har jag både tagit studenten och fyllt nitton de senaste dagarna att jag överrösts med presenter. Lycka! Som ni förstår är det därför jag inte riktigt har haft tid till er. Faktum är att det är först nu, sedan i söndags, som jag har haft tid att ta det lugnt och vila. Inte nog med att jag själv har blivit mer vuxen och allt det där, min bästa Johanna har även tagit studenten och det skulle såklart firas. Jag lovar att jag både ska lägga upp bilder från studenter, födelsedag och presenter, det kommer ikväll. Jag ville egentligen mest säga att jag överlevt och lever med det här inlägget, och just nu sitter jag och försöker lära mig hur man använder min nya fantastiska vän! Det är faktiskt helt sjukt att jag äger en alldeles för galet bra MacBook Pro, vet liksom inte hur jag ska hantera det, haha. Visserligen önskade jag mig en, men jag trodde aldrig att den skulle vara såhär bra! Är sjukt smidigt när man har iPhone också, eftersom alla bilder kommer dirr in i datorn via iCloud om man vill. Åh, det är för bra för att vara sant! Jag kommer att bli en fantastisk bloggerska nu, när allt blir så mycket enklare. Och när jag har tid (inget mer plugg hallåå) och när jag kan leva livet. Taggade?

 

Steve Jobbs - jag är dig evigt tacksam.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Sv; vsg! :) Intresserad av ett bloglovin byte? :)

2012-06-08 @ 18:09:53
URL: http://stylebyelsa.blogspot.com
Postat av: Elsa

Bra! Följer dig nu med! :)

2012-06-08 @ 20:44:37
URL: http://stylebyelsa.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0