Vaknade rätt sent så bestämde mig för att ta tag i dagen direkt. Körde till Allum med mamma där det blev lite shopping! Fick med mig en supersnygg jacktröja hem, samt hårtoning och ett fancy halsband. Spontant och kul! Har tagit kort så väntar egentligen bara på att iCloud ska vilja samarbeta. Slänger upp den senare! 

Och resten av dagen har gått åt till småfix. Mitt nytonade hår håller på att torka så dagens stora mission är completed, haha. Är dock samma färg som innan, ville bara jämna ut det lite och få lite mer glans. Ni kommer nog inte märka någon större skillnad, tror jag. Förhoppningsvis ska jag snart iväg för att träffa en gammal vän men det beror lite på. I så fall står det filmkväll på schemat! 

Bilden ovan är förresten tagen från ett bilfönster på en motorväg någonstans i Europa, enligt iPhoto befann jag mig i Strovorka. Säger det någon något? Haha! 

Kommentarer
Postat av: Cornelia Damber

Tack så mycket! :)

2012-06-17 @ 18:09:09
URL: http://glimpseofimagine.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0