kärlek

Sitter och råpluggar. Verkligen stenhård fokus som gäller! Tar en liten paus för att lufta hjärnan, sätta på te och gå på toa, haha. Det är så mycket som händer den här veckan känns det som. Förutom vanlig skola har det lagts till en massa extralektioner, sovmorgon borta, extraövning för musikal, två viktiga prov, en arbetsintervju (well, den klagar jag inte på precis!), lite småläxor, SYOmöte, livmoderhalscancervaccination plus ett hemligt möte, bowlingkväll.. Sen ska man ju hinna leva och ta hand om sig själv också! Hade hemskt gärna krypit ner i sängen med nya numret av ELLE ikväll, men jag ska faktiskt sitta här tills jag är klar med plugget för dagen. Stenhård! Glad över att jag på något vänster fick en gen som gör att jag har kontroll över mig själv, är målmedveten och gör vad jag faktiskt bestämt mig för att göra. Tack Gud för den!

Kommentarer
Postat av: TECKNING & FOTO

Tävlingstips - lottar ut valfritt smycke till ett värde av max 200 kronor!!!

2012-03-13 @ 20:26:49
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: Lina S

oj, verkligen fullt upp!

2012-03-15 @ 11:59:27
URL: http://linastrandh.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0