Den här veckan är kaos! Inatt sov jag 2 timmar (!!!), låg vaken från tio till fyra. Gick upp sex. Snacka om sjukt död dag. Kom inte hem förrän åtta heller, var nämligen på jobbmöte hos Promoters (jag är så lycklig för det jobbet, det är verkligen så sjuukt bra!) och nu har jag suttit och råpluggat i en timma. Snart klar med inlämningen dock och det känns fantastiskt bra. Trodde aldrig att jag skulle orka bli klar med den faktiskt. Hur som helst så ska jag fixa med morgondagen och sedan hoppa ner i sängen. Kommer förhoppningsvis tuppa av på sekunden. Längtar!

Kommentarer
Postat av: moa

vad är det för jobb?????

2012-03-26 @ 21:49:35
Postat av: martina

godmorgon! allt bra? :)

2012-03-27 @ 06:47:48
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0