saknar Köpenhamn med världens bästa Josefine och min blivande ickeexisterande gymnasieklass..

Sitter och försöker fokusera på de sista arbetena som ska göras - nästa vecka är totalkaos men också den sista jobbiga pluggveckan i hela mitt liv. Förutom högskoleplugg då, men det är ändå en annan grej. Om en och en halv vecka sätts mina sista betyg och då ska jag bara njuta av livet! Fram tills dess är det hard work work. Har faktiskt lyckats skriva klart mitt svenskatal, lyckats plugga lite musikhistoria och nu har jag nästan skrivit en sida på psykologiarbetet. Känns gött att vara igång! Har även hunnit med studentklänningsletande på Allum med mamma. Fick dock inte med mig någon studentklänning hem (att det ska vara så svårt!), däremot fick jag med mig en mängd reastrumpor, nya solbrillor (döösnygga!) och en klänning att ha på kvällen den femte, då det vankas studentfest. Ett riktigt kap! Om några timmar ska jag köra hem till Henrik för att ha ett mysigt dygn där. Det är just vad jag behöver just nu!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0