Imorgon ska det tittas ut julklappar med min bror. Ska ha med mig en liten lista så kan skriva upp allt vi kommer på, grymt smart. På detta sätt slipper jag stressa senare i vinter med julhandeln. Dessutom kanske jag kan veta ungefär hur mycket julklapparna kommer att kosta och på så vis veta hur mycket jag själv kan shoppa för nästkommande månader. (månad! shiiit...) Troligen ingenting, men jag överlever.
Även besök hos Lisa imorgon. Lite äventyr såhär mitt i veckan. Det är jag dock värd eftersom jag har lagt upp en strikt planering för mitt liv denna vecka och jag har absolut tid över, nu när jag har inplanerade pluggtider.
Hon är inte så dum som hon ser ut, minsann!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej! Hehe jao.. lite kanske :) det beror på vad du vill ha för design, allt jag gör är i paint så jag har liksom inga proffspogram gå in på www.alltomelsa.blogg.se, den headern har jag gjort :) och min.. Men säg lite vad du vill ha så kan jag göra ett förslag :D

KRAM

2009-11-17 @ 21:50:15
URL: http://moagoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad cool man kan var da hahahah

2009-11-18 @ 12:46:48

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0