Vaknade vid tio och gick upp för att göra te, är stolt innehavare av ett underbart gott grönt te! Dock börjar det sina och får ta och köpa hem ett nytt, någon som har något bra tips på grönt te? Tell me!
.
Sitter och skriver önskelista, den kommer nog ut på bloggen om några veckor när den är helt klar. Har kommit på en del i alla fall, vilket ju alltid är bra. Man ska ju börja i tid..
Även lite tyskaplugg, engelskaplugg, internetshopping (eventuellt), facebook, msn och bloggchecking har hunnits med. Senare blir det kanske Allum (köpcenter) med Johanna och passa Ramses. Vi får se om jag hinner. Annars har jag haft en grym morgon i en och en halv timme. Nu ska jag återgå till plugget och allt det där.

Kommentarer
Postat av: Ivan Liljegren

2009-11-08 @ 15:39:14
URL: http://cykelidag.se
Postat av: Ivan Liljegren

Hej Hanna!

Tack för en fin blogg!

om du gillar grönt te har du kanske testat Sencha-te från Japan? Doftar gott och sägs vara mycket hälsosamt :-)

Tyvärr tål jag av någon anledning inte grönt te längre, så du kan få mitt om du vill.

Hälsar

din kusin Ivan

2009-11-08 @ 15:42:41
URL: http://cykelidag.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0