Tisdagarna är de värsta dagarna ur skolsynvinkel. Börjar dagen med gympa någon helt annan stans i Göteborg. Har fortfarande inte fattat vart det ligger i föhållande till stan, men nog lyckas jag ta mig dit varje gång ändå. Sedan är det bibelkunskap vilket inte har blivit riktigt roligt ännu. Förhoppningsvis kommer väl det så småningom. Efter lunchen har vi både svenska och So, två lektioner där man bara sitter och lyssnar och antecknar. Alltför ofta märker jag att jag är i någon värld bortanför skolbänken men återkommer snart till verkligheten igen. Datorkunskap sedan, segt eftersom det är så himla lätt! Enligt mig i alla fall. Skoldagen slutar tio över fyra och för att komma hem väntar minst en halvtimma i buss. Jaja, man ska inte klaga, fast ibland känns allt inte lika roligt. Dock har man ju en himla gó klass som man hänger med på rasterna! TACK till er<3
.
Mormor och Morfar på besök här idag, en liten överraskning för min del. Hade egentligen planerat att läsa på lite SO inför provet nästa vecka, men den planen brast. Har precis stått och lagat min specialare; spaghetti á la Bengtsson, som jag och Pappa kom på när jag just börjar bli intresserad för matlagning. Numera är det väl i stort sett den enda rätten jag kan laga utantill, men hallå! Varför finns kokböcker, liksom?
.
För övrigt funderar jag på att klippa lugg. Det är så himla snyggt och nu är det ju kallt och ingen sol längre, så då passar det ju utmärkt. Ingen konstig solbränna eller svettig panna. Men den tanken slog mig just, så den får nog tänkas över lite.
Förlåt för ointressant inlägg, men det är faktiskt min blogg och inte er ;) Dinner calls!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hihi tack! Jag snodde den typ av elin kling ^^ lite wannabe där.

säg bara till om du vill ha hjälp! :D tycker det är roligt :)

kram

2009-10-13 @ 20:36:00
URL: http://moagoes.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0