Pengar rullar in som de ska, det går bra nu! Faktiskt. Inte för att jag är vidare rik men nu har jag i varje fall fått mitt CSNkort, vilket betyder rabatter hit och rabatter dit! Dessutom kommer studiebidraget på Onsdag - samma dag som jag ska shoppa med Mormor vilket betyder delvis ny garderob! Ah, jag älskar att känna mig rik. Även om jag som sagt för tillfället knappt kan kalla mig för pengainnehavare.
Samtidigt sitter jag och letar extrajobb. Lite extra kirr i kassan är aldrig fel. Hittade en hemsida kallad Gnetagalten eller något liknande, med hundpassarjobb och lite sånt där tråkigt! Visst kan jag väl passa en hund, men då får jag gärna känna den. I så fall är barnvakt roligare! Men kanske hemskt om man inte känner barnen. Det bästa hade varit på ett litet mysigt café i stan eller något, ofta bra betalt och fasta tider. Men hinner man? Bäst av allt hade ju varit att tjäna pengar på bloggen, höhö. Hur lätt och vanligt är det då? Wellwell. Jag kommer i alla fall spara lite slantar med mitt CSNkort, tackochlov. Många bäckar små blir en stor å, ellerhur?

Kommentarer
Postat av: Adrian

Jag vill inte lova nåt nu, men jag har hört att vi ska få högre studiebidrag snart :D :D :D

2009-09-28 @ 16:58:16
URL: http://lindholmarn.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0