Mitt och Claras arbete i ett nötskal

Haha, dagens klockrenaste; bussen har gått när jag, Clara och Johanna har slutat. Plötsligt kommer ett tyskt B17-lag som säger att de bor på skolan där vi gick i grundskolan. Vi fjäskar lite och får skjuts i en trång minibuss, tillsammans med dessa tyskar. Jag som läst tyska i 5 år förstod det mesta av vad de sa där i bussen, haha. Vill ni veta det bästa? Så himla typiskt tyskt! Mitt på vägen langar de fram massa öl från baksätet, och plötsligt börjar hela laget gå loss med äckliga ölrapar och konstiga, tyska raplåtar i radion. (Chauffören/tränaren drack inte men han verkade tycka att det var heelt okej!)
Klassiker, klassiker!

Kommentarer
Postat av: amanda

ah, eller ja gör det ju hos min farfar så det är ju inte direkt någor riktigt,men lön får jag :)

2010-07-20 @ 21:44:52
URL: http://amandakaarlsson.blogg.se/
Postat av: LOWA - En musikblogg

Vill du bli länkad?



Jag kör på en FRI LÄNKNING. Titta förbi! :)

2010-07-23 @ 16:20:18
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0