fiiint ute i trädgården

Vad händer med vädret? Rena försommarvärmen ute, ju. Helt galet gôtt! Kan inte riktigt njuta 100% på grund av min förkylning, men jag försöker i alla fall.
Vaknade med Henrik och sedan drog vi för att titta på lite fotboll. Hans bästa kompis hade sin första domarmatch, nämligen. Har sedan dess tittat på sista avsnittet Vänner på säsong 9, lite sorgligt sådär. Har ju sett alla avsnitt innan, men det är  ändå lite tråkigt att det lider mot slutet. Legat ute och solat i någon timma också. Kände att det blev lite för varmt nu, med min igensnorade näsa. Torrt, liksom. Mår inte så bra egentligen, borde nog ligga inne och sova.. Märkte dock att jag fått fräknar redan, så blev peppad på att gå ut och bättra på dem om en liten stund i alla fall. Ska hälla i mig en massa vatten först, så att jag inte torkar ut. Sen så! 

Hur spenderar ni denna fina lördag?

Kommentarer
Postat av: Amy

beautiful picturee!

2011-04-09 @ 18:30:49

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0