Matteprovet är avklarat och aldrig mer i hela mitt liv ska jag behöva öppna en mattebok! (nåja, om det inte visar sig att jag råkar bli mattelärare eller geni eller så..) Provet var sjukt svårt men nu är det äntligen över. Ska bränna alla mina matteböcker i någon slags ritualisk rit eller något. Hade ju varit kul! Hehe.

Sitter och drömmer om framtiden med en kopp te i handen. Studenten och sommar 2012. Drömmer om mitt egna café, ett säsongsjobb i Norge, några veckors volontärarbete i Afrika och min egna (nej, min och Henriks!) lägenhet. Åh! Alla fina möbler jag ska ha och sådär.. Drömmer om körkort, om egen lön och en lyxig kaffemaskin. Försöker klura ut vilken som ska få bli min framtida utbildning. Ja, det finns en massa att fundera på. Vad man ska göra med sitt liv och så. Det enda jag egentligen vet just nu är att jag måste tvätta, laga middag och plugga lite. Antar att man får ta en dag i taget!

Kommentarer
Postat av: E l i n o r

Svar: Jag med! Är helt kär. Kram på dig gullet

2011-12-19 @ 18:28:47
URL: http://elinors.devote.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0