Idag är det första april och jag skojar inte när jag säger att jag och min finaste har varit tillsammans i tjugotre månader! Igår var det Earth Hour och då släkte vi ljuset, tände en massa ljus och låg och myste med tanken på att det var exakt två år sedan vår första kyss. Haha! Idag firade vi med att stilla mitt shoppingsug och en mysig fika i Haga. Fick med mig det ni ser på bilden hem! Skorna är från Palladium, resten är köpt på H&M (såklart..).

Veckan som gått har verkligen varit jobbig, men fantastiskt rolig! Ni ska få se en massa bilder från musikalen sedan, men just nu orkar jag inte gå igenom alla. Min klass är så fantastisk och jag är så glad för att jag får vara en del av den! Som avslutning på veckan ska jag till kyrkan och kika på musikal där, sedan ska jag färga håret och ha skönhetskväll. MYS. Lovar att höra av mig senare!

Kommentarer
Postat av: jeam

grattis till er! :D bloglovin byte? du kanske hittar en ny favorit blogg? haha :D

2012-04-02 @ 09:30:27
URL: http://jeam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh jag tänkte väl att du hade färgat håret! Såg det på kören men sen gick du och sen glömde jag säga att det var JÄÄTTEFINT!! Puss!! / din eviga stalker

2012-04-02 @ 19:30:51
Postat av: Anonym

Åååh jag tänkte väl att du hade färgat håret! Såg det på kören men sen gick du och sen glömde jag säga att det var JÄÄTTEFINT!! Puss!! / din eviga stalker

2012-04-02 @ 19:31:19
Postat av: Ida

Grymt fina saker du fått köpt :D

2012-04-09 @ 19:27:03
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0