Det har verkligen varit en fin dag! Gick upp tidigare och blev bjuden på lyxfrukost på Brogyllen av min finaste trötter. Njutningsfullt! Gick sedan runt en stund på stan och uträttade lite ärenden. Fick bland annat med mig en snygg bast-shirt och ett par trosor hem. Köpte även presenter till Mamma som fyller år imorgon. Det blev riktigt vår, och jag upptäckte att det börjat blomma på domkyrkoplan. Inte långt kvar till studenten nu! Herreherre.. Sedan gick jag på mina två lektioner, åt solvarma jordgubbar till lunch och åkte hem. Skönt!

Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg

Tack för tipset :) Jag trodde faktiskt havrecrunch var lite nyttigare än så men får nog skippa det till frukost i fortsättningen. Verkar nyttigare med vanlig musli!

2012-04-19 @ 21:57:03
URL: http://linajosefinberg.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0