Idag har jag både mått bättre, fått i mig lite mer mat än innan, skrivit klar en engelskainlämning, lärt mig första delen av Mozarts sonat 11 i Adur lite halvt och lyckats skriva ett svenskanationellt prov. Produktiv dag! Ska snart sätta mig i bilen för lite övningskörning med stopp Henriks hus. Börjar sent men tänkte ändå vara i skolan tidigt imorgon. Det är nämligen en bra dag imorgon! Ska börja med lite plugg, sedan frukost på stan med min finaste Josefine, och sedan ska vi titta på skor till balen. Snyggingarna ovan hittas på Scorett, är i märket Tiamo och femhundralappen får du betala för dem. Gillar skarpt, men är lite tveksam. Lutar åt en vit balklänning för min del, och då vill jag ha något färgglatt på fötterna som kan matchas med något på Henrik. Blir lite roligare då! Helst hade jag trippat runt i ett par mörkgröna mockapumps i samma modell som den ovan, men det lär bli svårt att hitta. 

Hur som helst, sedan ska jag ha ett viktigt informationsmöte om Rumänienresan jag blivit utvald att följa med på. Efter det ska lite ärenden göras med Henrik, innan jag ska provjobba (!!!!) (kunde inte vara mer nervös!) (ska bli så sjukt kul!) på Latteria. Håll tummarna för att de vill ha mig! Ååh, så fort jag tänker på det blir jag helt pirrig. Knas! På eftermiddagen är det repetition med Bohuslän Big Band inför Stevie Wonderkonserten nästa vecka. Ska bli sjukt kul!  Eventuellt ska jag titta på Henriks fotbollsmatch imorgon kväll också. 

Vad var det jag sa - sjukt grym dag väntar, med mycket roliga saker på schemat. Det är så det ska, såhär när det bara är 15 riktiga skoldagar kvar! Sjukt!

Kommentarer
Postat av: Filip Krantz

Hej, Kommenterar på din blogg efter att jag såg att du tidigare var med i en bloggtävling. Är du intresserad av att vara med och få chansen att vinna: http://presenttips.org/?p=35 ?

2012-04-26 @ 10:08:08
URL: http://presenttips.org/
Postat av: miranda

2012-04-26 @ 18:09:34
Postat av: Anonym

Tjena, jag tror det går att boka tid i våra salonger och det är inte alls dyrt. Det är bara att ta med dig bilder så fixar vi det lätt :) jag hade jätte gärna gjort det själv men antar att det är på dagen håret ska fixas den dagen? Kram

2012-05-13 @ 22:31:45

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0