Såhär säger Loreal: "Vår första mascara som ger fem gånger så fylliga ögonfransar. Voluminous kapslar in och förstärker varje ögonfrans för att göra dem fyra gånger så tjocka och lyxigt fylliga. Den särskilt smidiga formulan och den extra volymskapande borsten gör att vajre ögonfrans täcks från rot till topp, utan att få för mycket formula eller klumpar."

Mitt omdöme: Alltså neej! Jag varnar er för den här. H&M har den ofta på specialpris, men låt er inte luras. Jag har aldrig haft en så dåligt mascara som den här. Borsten är som en sån där gammal, vanlig borste nivet? Fast lite tätare och tjockare. Det leder till extra mycket klumpar, smulighet, kladd och allmänna svårigheter när man ska måla på den. Mina fransar behöver både volym och längd, men av den här mascaran får man varken eller. Snarare drabbas man av pandaeffekten - kolsvarta fransar, och kolsvart kladd runt hela ögonen. Konsistensen är för tjock och man får arbeta riktigt länge för att få det snyggt. Och vart tog volymen vägen? Hallåå? Lätt att tvätta bort är den inte heller..

Jag undrar bara, finns det någon där ute som är nöjd med den här? Loreal brukar ändå ha bra mascaror tycker jag. Men den här, verkligen kass. Tack Gud för att jag vann en auktion på tradera, med en eyeliner och mascara från MAC för bara 35 spänn. Kvalitét!

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, jag håller med. Köpte också den till specialpris på H&M för ett tag sen. Den är verkligen sjukt sämst! Hatar den :P

2012-04-12 @ 22:56:01
URL: http://mejline.blogspot.com
Postat av: jenny

tack söta du så glad jag blev , roligt att jag hittade till din blogg med av en slump :)

Har nog testat den, men kommer inte ihåg va jag tyckte har ingen favvis faktikskt när det gäller mascaror får leta vidare :)

2012-04-15 @ 20:51:20
URL: http://jenlen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0