Började dagen med en PW med Miranda och tog sedan hand om mig själv med en kopp te och en varm dusch. Övningskörde till Farmor och Farfar för kalas och hade det gött med kusin Sanna. Var ute och gick och pratade om livet, haha! Sedan körde jag till landet och myste där lite, innna jag körde hem. Heja mig och min övningskörning! Håller tummarna för att jag får tag i min chef imorgon, så att jag kan få mitt schema för sommaren. Sedan ska jag boka in körlektioner och roliga grejer med kompisar. Längtar bort från Sverige och hoppas på en liten charterresa tillsammans med Henrik. Sedan vill jag bila till Österlen med honom, och kanske hänga några dagar på sköna Koster. Och på landet såklart. Ha det allmänt äventyrligt och mysigt helt enkelt! Hoppas på en fantastisk sommar och kommer göra allt för att få det!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Den var verkligen jätte bra!! :) Jätte nöjd med att jag köpte den.

2012-06-09 @ 23:26:08
URL: http://kerosene.blogg.se/
Postat av: Spystina

Hej ha en bra dag.

2012-06-10 @ 10:18:23
URL: http://spystina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0