Allså jag är så uppe i varv att det inte går. Pulsen går i 180 och jag är helt nervös och bubblig. Vet ni varför? JO, JAG TAR STUDENTEN IMORGON! Ni förstår inte hur sjukt det här är, mina vänner. 13 års skolgång är över för mig. Nu! Jag förstår det inte. Är både rädd och ledsen men det här är ändå så sjukt stort och roligt! Kommer att sakna både klassen, musiken, resten av folket på skolan och själva LM Engströms (kunde inte ha hittat en bättre skola!) med alla lärare, roliga lektioner och vad det innebär att det är inte sant. Samtidigt längtar jag efter friheten, livet och framtiden med allt vad det innebär. Jag är liksom redo att kastas ut i världen! Idag har hela klassen varit både hög och låg, vi har övat studentsången och målat lakan. Bengan som ni ser ovan - that's me! Haha!

Okej, jag ska ta mig samman och hoppa in i en riktig lyxdusch. Raka benen och sådär. Smörja in mig så att jag inte kommer med torrbollsben imorgon. Lukta fantastiskt fräscht. Sedan ska jag försöka sova. Upp klockan fem imorgon, då väntar champagnefrukost hos Frida, fotografering och lunch i skolan, avslutningsgudstjänst, utspring, flakåkning, mottagning hemma hos mig, tusentals kramar och sedan studentfest intill småtimmarna. Åh jag dör, jag kommer att ha en så fantastisk dag! Håll tummarna för mig att inget går snett!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

åååh njuuuuut som FAN tjejen! bästa dagen i mitt liv, önskar att jag kunde få göra om allt igen!

2012-06-05 @ 00:27:58
URL: http://currently.se
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

As fin blogg tjejen! När har du sommarlov? :)

Jag har också en tävling på bloggen checka in den om du vill!

2012-06-05 @ 19:15:26
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Ida

Svar; Jag tar 600:- just nu :)

2012-06-07 @ 21:19:37
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0