Har haft en supermysig start på helgen! Efter skolan drog jag och Henrik på bio tillsammans med några fina vänner. Såg En gång i Phuket som absolut var sevärd. Bättre än vad jag trott och jag räknade ändå med att den skulle vara bra. Så - se den! Efter bion drog vi hem till mig, beställde pizza och tjockade oss med den i sängen framför Love and other Drugs. Somnade mitt i filmen.. Antar att det var matkoma som övergick till sömn, eller något. Haha! 

Blev att se klart filmen imorse. Latmaskar som vi är låg vi kvar i några timmar i sängen innan frukost. Sedan gav vi oss ut på långpromenad och avslutade den med att äta varsin glassnyhet. Blev en Ben n' Jerry's Oh my, Applepie för min del. God men kommer inte att köpa den igen. Är ett för stort fan av alla andra sorter som är mycket godare! 

Övningskörde hem Henrik och sedan blev det kräftor till middag. Pluggat en stund också, och nu ska jag styrketräna och duscha innan det blir Melodifestivalsfinal med en massa tjejer hos fina Emma. Ska bli jättemysigt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0