Jag har ansökt om att få bli Solresors resereporter på Cypern, Kreta, Spanien eller i Kroatien under en vecka.
Vill du också ansöka så gör du det här.

Solresor är ju fantastiska! Nu har man chansen att få en resa gratis om man går med på att skriva resedagbok med mängder av fotografier från resemålet - hur roligt som helst ju! Jag skriver alltid resedagbok och tar kort tills kameran dör när jag är borta så det hade ju varit absolut nemas problemas för mig. Kreta hade varit drömresemålet eftersom jag älskar Grekland och mitt självklarara resesällskap Henrik drömmer om att åka dit. Det hade ju varit absolut bästa kombon att få ta dit honom och få ha det gött där och rapportera till er om det! Perfekt överraskning till honom också, hihi. Håller tummarna och drömmer mig bort..

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0